Härlig långrunda med Fröken

Igår var jag ute och red med Anna & Casskad en lång och häääääärlig runda. Anna körde upp till mig så gjorde vi iordning hästarna ihop, praktiskt för då kan Fröken pipa av sig lite inne i boxen ;) Casskad måste ju veta att man är lite svårflörtad liksom!

Vi red Bröda -> Fägrilt -> Badplatsen -> Bolmabanan -> Hem, blev en ganska rejäl runda men vi hade som tur var uppehåll hela vägen. Sen är den rundan så fin att rida, man rider längs sjön ganska långt. Sen går ju tiden ganska fort när man är ute och rider med Anna för vi tjatar så mkt ;)

Skönt att rida i lugnt tempo hela vägen skrittar bara och så hoppar vi av och går en bit sen rider vi igen.  Hård-träning inför långritten nu, inte så långt kvar nu. Om 2v är det ju dags!!! *spännande*


Fröken i sin sköna bomlösa med mina nya Flexride stigbyglar!

Red lite dressyr på Fröken uppe på ängen för ett par dagar sen. hon var himlans mjuk och fin så jag blev så inspirerad att jag har bokat en lektion på lördag för Karolina :S Ska hoppa lite först och rida dressyr sen när hindren är bortplockade. Jag ska nämligen vara domare på SM... STJÄRNGÅRDS MÄSTERSKAPEN!! Så först ska jag döma tävlingarna och sen rida lektion. Blir en dag med fullt upp! Men det är ganska kul tycker jag!


Fin och mjuk men en aning tjock ;)



För Jojjo ser det fortfarande inte ljusare ut, hon är fortfarande nersövd och trycket är inte stabilt i huvudet. Jag & Susse skulle hälsat på henne men fick inte komma för infektionsrisken.. Tänker ju på henne konstant.. Hela jäkla tiden.. kommer på mig själv att sitta och knappa ihop sms till henne eller vara på väg att ringa upp henne för att berätta något totalt oviktigt.. Hon har en så stor plats i mitt liv... Fan också... Varför??

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback