Vinterdäck

Årets första nattfrost och alla MÅSTE ha på sina vinterdäck för alla ska åka till stockholm, hallå people prova något nytt! Jag har redan hört den 1000ggr idag och det gör ingen skillnad, har jag inte tid så har jag ingen tid. Sen spelar det ingen roll om du så ska till jokkmokk!

Folk är ute i så god tid! Man blir en aning irriterad!

Om de nu ska iväg till stockholm så har de väl vetat om det ett tag eller? Kan man inte lägga på dem tidigare då och för en gångs skull vara ute i god tid? *suckar*

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Sicka nötter! Då får de väl ta och byta sina j-vla däck själva!!!!!!

Postat av: Lisa

Alltså grejen som retar en är att de ljuger om att de ska åka iväg och tror att man ska fixa en tid fast man redan har sagt att det är fullt! Jag säjer väl inte att det är fullt om det inte är det? Egg-heads =)

Postat av: christel

Ha ha ha, du får säga till dom att - stockholm? Den har jag hört förr !! :D

Belle är lugn ja..jämfört med Jackie..då du ;-)

see u

ps..tittar in på vianor imorrn...

Postat av: Susse

haha frost en natt måste folk få panik för det! nästa vecka ska det bli sommar värme hälsa dom det!

Postat av: Anonym

Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)

Postat av: Anonym

Gokväll :)

Vill du få ett gratis presentkort på 150 kr hos KICKS eller Make Up Store? Då behöver du bara bli medlem genom denna länk och börja samla poäng:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871



Poängsamlande och medlemsskap är självklart gratis! Det är viktigt att du blir medlem genom just denna länk, då jag tjänar poäng på att värva dig :) Så det skulle jag verkligen uppskatta!

Ha en bra kväll!

Postat av: christel

Och ja, det var halt i morse när jag körde iväg...kommer och sätter på vinterdäck så fort som :-)

see yah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback