Torsdag!



På söndag ska Kutte ställas för första gången, inofficiell i ridhuset i halmstad.
Spännande värre faktiskt!
Men är ju ganska kritisk själv men det ska bli kul att se vad domaren säjer.


Idag har jag varit med mamsen och shoppat lite,
alltid bra för man få en massa bra-och-ha saker. Sånna tråkiga man inte vill köpa själv ;)
Idag blev det en korg/bänk till hallen, en skohylla (sån i tyg) och lite smågrejer.
Tack snälla mor! =)


Igår blev Pepsin trimmad hos Marina,
Thea & Susanne var också med för Thea behövde lite finputsning.
Under tiden vovvarna blev fina åkte jag & Susse till IKEA och shoppade,
Kul med tjejrunda gumman, tack!

Handlade present till Jojjo, en hund som jag döpte till Ture.
Fattar ni? TUR-E!!! *asg*
Hoppas nu bara han ger lite tur med...

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susse

Hur smart namn som helst! Jag har shoppat ett rosa glitterhalsband till honom i dag!

Postat av: christel

Såå söt valpis :-), lycka till på utställningen !!

vi ses & hörs / kramis

Postat av: Lisa

Postat av: Lisa

Tack Christel! Söt är han men ett litet monster ;) Ganska energisk och en busunge av rang! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback