NYSFC

New York Super Fudge Chunk....

I love it!!



Sitter i soffan och har packat det mesta tills i morgon, lyxar med en burk Ben & Jerrys NYSFC som jag sååå har förtjänat, kvällen ska sen fulländas med ostbågar och säsongs preimären av Grey's Anatomy!


Jojjo har börjat sin väg tillbaka, trycket i huvudet har gått ner lite och hon får mindre sömnmedel nu. Hon hade reagerat för första gången när mia hade pratat om hennes hundar, då fladdrade ögonlocken till! Älskade vännen.. Började gråta när mia berättade det, blev så glad och samtidigt lättad.. Ett tecken på att hon lever!

Var stark, vi är måååånga som tänker på dig gumman! Mest jag såklart ;) Vakna nu till ilv igen så jag kan komma upp och berätta om the good old days =)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Vilka underbara nyheter! Kraam!

Postat av: christel Blennerup

Fantastiska nyheter! :-) kramisar

får ta och simma och bubbla nästa vecka tycker jag :-)

see u

Postat av: Lisa

Ja visst är det härligt! =)



Christel - Simma hade varit skönt, kanske ons eller tors?

Postat av: christel Blennerup

Halloj. Gick skapligt idag med gamle mannen;-). Segrade med 1:a pris, trots en fete nolla i protokollet!!!;-)

see u

Postat av: R2

Hur har det gått i regnet och blåsten? Ont i rumpan? Snart kan vi träna igen :lol: längtar. efter att få träffa er igen. Pussa lilla söta och skithunden i pannan från oss. CArina med boxerbaggis behöver sällskap att träna på onsdagar- nu finns det ytterligare alternativ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback