Life could be wonderful

Jag har fått en underbart bra present...

Av min lika underbara jobbarkompis Sandra,

en Wake-up light.



Denna underbara uppfinning gör mina mornar helt klart lättare, en halvtimme före jag ska gå upp börjar den tända sig och sen lyser den mer och mer tills tiden jag har ställt. Då börjar den kvittra!  I love it! Jag vaknar glad och pigg och inte som jag brukar göra. Jag är vanligtvis ett vrak på morgonen innan nio, trött, sur och jävligt bitchig. Men nu.... Tadaaaaa! I morse gick jag upp utan att snooza!! Den ni! Vad säjer du om det Ola? *haha*






På fredag är det äntligen dags,

Jag och Susse ska få åka upp och hälsa på Jojjo!!

Idag får hon sina fötter opererade och i morgon ska det göra en magnetröntgen på huvudet. Det är bra för då kommer de veta hur stora skadorna på hjärnan är och vart de sitter.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

låter som det vore nåt för min matte det, hon går aldrig upp.



Vi kom sent till jobbarstället, när det regnade som värst. Vi blir sena denna veckan med för vi spårar först.

Postat av: R2

Imornkväll kl 18 h-stad? onsdag vet jag inte

Postat av: Lisa

Kanske, kanske! Beror på när jag kommer hem. Måste hämta spån till vildhästen =) Smsar dig i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback