Josie-gos

Lite bra nyheter om Josie, hon är nu flyttad till varberg!

Dessutom så har hon kunnat andas själv igen så nu har hon bara respirator varannan timme och varannan andas hon själv. Dessutom hade hon reagerat när Jessica hade pratat med henne, på ett sätt så att man vet att hon förstod vad Jessica sa. Min älskade finaste gumma! Faaan vad jag vill åka upp och krama dig!

Saknar dig så otroligt mkt, det blir bara värre för var dag. Det finns så mkt saker som bara du förstår, och som jag bara vill berätta för dig..

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

skönt att hon kan andas lite själv iaf. Det är ju bara att hålla tummarna.



Ses imorgon?

Postat av: Lotta

Jag hoppas att du får krama och prata med Jojjo snart! <3

Postat av: Lisa

Pia - Klart vi ses ikväll. Måste träna, ska ju tävla den 25:e darrar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback