Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Lotta http://www.nogg.se/charliesfamilj

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


1) Jag är allergisk mot nästan allt som är rött, tomat, paprika, hallon, jordgubbar mm.. SYND!

2) Jag verkligen avskyr grus i sängen, men har ändå hundarna sovandes i den.

3) Jag har kört bil rakt in i en stenmur och voltat

4) Min favoritfärg är rosa

5) Jag vill bo i Fägrilt i ett gulligt hus

6) Den bästa presenten jag någonsin fått är min Ella-hund

7) Jag behöver på levande städa mitt hem...


Jag utmanar Christel http://blogtown.se/blog.php?id=zammy

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

Halloj vännen. Utmaningen är antagen!!

:-)

stenmuren slår nog allt ändå.. moahaha

Postat av: Anonym

Jag är så sjukt klantig =P

Postat av: Susse

ha jag visste redan allt det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback