Shopping & snäll doktor

Har haft en tjej-dag på stan med min underbara fru Susanne, det var precis som det good old days på Plönninge! Tack gumman! Klart roligast var klänningsprovningen på VILA, jag har inte skrattat så mkt på länge =)


Linne/fest-top VILA 259.- älskar detta!


Klänning VILA 399.-, supersnygg! Knälång med tyll i nederkant!


Blus H&M 198.-, lila och fin!

Sen skulle jag till farbror doktorn och bli knivskuren i ljumsken, Susse var gullig och väntade ett tag med mig i väntrummet innan hennes parkering hade gått ut. Men jag hade tur och slapp bli knivskuren, fick antibiotika i 16dagar istället :O)

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susse

klänningen är asa snygg! När jag har bantat bort mina bröst ska jag låna den av dig!

Postat av: christel med flock

Vad skönt att du slapp bli knivskuren :-)

vilka snygga kläder!!! Shoppa är allt det bästa som finns !!!!kraaam

Postat av: Lotta

Fan vilken snyggis du är Lisa i dina nya kläder! :-D Wiiie!

Postat av: christel med flock

Titta gärna in i min blogg idag för det hade varit skoj om du oxå gör smurf testet!!!! :-)

Postat av: Åsa

Du är så snygg i klänning. Varför har du inte det oftare :-)

Postat av: Lisa

Tack allihop!



Susse - vi får åka dit snart igen och shoppa dig en tutt-vänlig klänningsom inte är som en presenning ;)



Christel - Ska genast kila in och kolla!



Lotta - Shoppas är askul, när man hittar något man vill ha dvs ;)



Åsa - Får väl börja nu ;) Jag har inte hittat några jag tycker om och dessutom hatar jag nylonstrumpor. Nu kan man ju ha leggings under=Lisa gillar =)

Postat av: Susse

Oscar undrar varför du inte har några nakenbilder+

Postat av: Therése

showid24743412.html" rel="nofollow">http://www.pixbox.se/picshowid24743412.html



Bästa bilden by far. Hot. yep. :)



Det bästa är att du tittar in i kameran i spegelbilden som är lagom diffus. Kämpa på med allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback