Pig-Ear!

None

Ute är det äckel-päckel väder, inte nice alls. Och jag jobbar och här är kaos.
Telefonerna har inte funkat på halva dagen, strömmen har gått och kortterminalen är helt paj.
Bra när man inte kan dra kort!


Men om man ser till det positiva så är det bara ett halvår kvar tills det är vår igen ;)

Har köpt en stoooor paket till hundarna idag, en låda med 100st grisöron.
Då borde de väl bli glada?
Är det någon som vill ha pig-ears så hojta till, har ju några över =)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

Halloj. Har jue varit i ullared, men jag ska se hur många ben/öron vi har här..så kanske jag köper några öron :-)

Jag kör nog Mac lite på Torsdag ell. Jackie..det är dom som mest behöver träna på andra plan..och när jag tänker efter så har Jackie aldrig tränat på Obk..så det blir ju bra!! Kommer på dagen till jobbet och bytar däck!!!see u

Postat av: Lisa

Låter ju superbra Christel! ska bli kul att träna med dig igen! Och en Lp-tårta slinker väl ner?

Postat av: Lotta

Min dumma hund envisas ju med att svälja gresa öronen så stora som möjligt, för att sedan, några minuter senare, spy upp dem igen.. =/ Morr... Då blir man utan gris öron!!!

Postat av: Lisa

Han är inge vidare fräsch den där Bacco urk Gör man så kan jag förstå att man blir utan gresa-öron!!

Postat av: R2

Ses imorgon

är väl där i vanlig tid mao mellan fem och sex.

Ska nog spåra lite innan så matten lär sig lite.

Postat av: christel

Halloj Lisa :-)

Tack för ikväll, jag dyker helt klart upp fler torsdagar och tränar med er !!!KRAMIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback