I love my mama!

Min mamma är på riktigt världens bästa mamma, hon är så snäll att det inte finns ord för det!

Exempel nummer 1, Ella rymde hemifrån i fredags. Gick 3km hemifrån mitt till mamma som bor mitt inne i Simlångsdalen. Hon har korsat mahultsvägen, gått långs bolmabanan och sen korsat 25an, gått förbi busshållplatsen korsat 25an igen (där kör massor av lastbilar) sprungit i panik uppför oskarströmsvägen och in på kyrkvägen innan hon satt på mammas trapp. Som tur var så såg Fia henne och körde efter och som tur var igen så hade mamma inte hunnit gå till jobbet. Hade Ellis kommit dit en kvart senare hade mamma varit på jobbet!!

Så i morgon ska snäll-mamman passa vovvarna efter hon har slutat jobba. Och jag ska sätta upp två strömtrådar längs staketet här hemma, plattor runt staketet vid grinden och brädaor längst ner. Det ska bli utbrytssäkert!!


Exempel nummer två, min tv har pajat! Kris-situation! Snäll-mamman rycker ut och lånar mig pengar till en ny tv!!



Dessutom slängde hon in en bonus-present,
en knall-rosa självlysande mus till datorn!


Missvisande bild för här syns inte det ytters koola blåa ljuset!


Dessutom köpte hon Ben & Jerrys åt mig på vägen hem, Cookie Dough, för att jag var ledsen för allt med Jojjo.

Mamma är underbar!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susse

Våran mamma Lena är snäll hon! Cool mus!

Postat av: Lisa

Hon är den snällaste av dem alla! Erkänn du är avis på musen? Koolare mus än du har i diskskåpet va?

Postat av: Lotta

Åh vilken snällis mamma du har!! :-)

Postat av: R2

Snäll mamma du har.



Men vilken tur Ella hade. Måste verkligen ha haft en aktiv skyddsänglahund.

Postat av: Lisa

Ja Ellis skyddängel måste ha haft ett tufft jobb den dagen. Hade aldrig förlåtit mig själv om något hade hänt henne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback