Hot or not?

Jaa det är frågan, kände mig iaf ganska hot igår!

Tack Emilie för att du tjatade med mig, hade jättekul!

 
 





Vill ni se fler bilder på mig när jag leker modell så finns de här: http://www.pixbox.se/alb_show_id953706_page0.html



I övrig så är jag lite putt på mig själv för att jag har missat att beställa blodprovet till Fröken innan så nu är det för sent att ta det. Nu måste jag försöka ta ett urinprov istället och hur f-n gör men det på en häst? Springer in med en spann eller? Ja detta kan ju blir roligt ;)



Sen har jag även bestämt mig för att det är dags för Ellis valpar, hon beräknas löpa i januari så då är valparna leveransklara i maj! Så är du eller någon bekant sugen på en liten goding för utställning, lydnad, agility, freestyle eller bara som aktiv sällskapshund så är det bara att höra av sig!

Valparna kommer att ha förutsätningarna för sig, väljer just nu mellan två hanar som båda är mkt väl meriterade utställningsmässigt samt att båda två har ett underbart trevligt temperament. Mamma Ella är ju meriterad både inom utställning samt att hon har ett Lp1 i Lydnad. Alltså både smart och snygg =)  Tillsammans så borde det väl inte bli annat än perfekt? Hoppas på vackra och arbetsvilliga valpar!

Själv har jag tänkt behålla en tikvalp om det blir någon sådan som är lovande!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Oh yes, that girl is hot!! :-D

Postat av: Lisa

Lotta du är för söt!

Postat av: Jennika

Vikken Pingla!!!

Postat av: Lisa

Tack Jennika =)

Postat av: Madde

Jösses Lisa! As snygga bilder ju, du e så fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback