Grav-test

Nu är Frökens grav-test inhandlat, kisseprov. Kan bli spännande att samla kiss ;) Det ska vara säkert på resultatet, 98,2% på positivt och 97,1% på negativt. Hoppas hoppas nu att där är något!! Jag kan ta det om 2 veckor, man ska nämligen ta det efter 120 dygn och helst inte för nära 120d utna hellre lite senare.



Blev klar med Jojjos album igår med, blev riktigt nöjd! Måste ila bort till Meijels och köpa ny bläckpatron bara, den tog slut mitt i alltihopa. Behöver mer fotopapper också, det går ju åt en hel del! Fick ett par fina kort av Elin på mailen, shit vad man längtar tillbaka till Plönninge. Allt var mycket lättare då...


På fredag blir det gekås med Lotta & Mamsen, känns lite konstigt ändå. Jojjo & jag brukar ju ha dejt där när jag ska dit och nu är det första gången jag ska dit efter olyckan...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

Då blir det att hålla tummarna och hoppas på ett litet fjordisföl.



Träna imorgon?

Vi kommer nog lite senare. Ska spåra lite först. Tävling på söndag.

Postat av: Lisa

Jupp tränar gärna! Är där vid halv sju nånting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback