Gekås

Där var mkt folk, men man klarade iaf att uthärda det. Blir så stressad av alla som springer rut och knör sig! Fick iaf shoppat mina julklappar som jag hade tänkt mig, har en del kvar men till bröderna & mamma är allt klart.

Till mig köpte jag en jättetjusig julstjärna, pinnar med blommor på som lyser (vill ha ett paket sånna till!), 2 jättesnygga toppar, en lila munkjacka och det bästa av allt... Ett par nya snygga mysbyxor, nus ska jag slänga alla min gamla fula!!



Vi bygger om i stallet nu, Cleo kommer den 11 dec så då ska allt helst vara färdigt. Hennes box är iaf klar! Sen skulle vi haft skötselplats ute på logen men planerna ändras under arbetets gång, man måste ju vara lite flexibel ;) Så planen blev sadelkammare på logen och så rev vi den lilla sadelkammaren som är inne i stallet istället. Blev en fin brasa och god korv att grilla över den =)

Alla hästarnas grejer ligger nu ute i kennel-huset, där är smockfullt! 2 lokselar, 2 westernsadlar, min bomlösa och min hoppsadel. Dessutom backar med reservdelar, täcken, vojlockar mm.. Man har en hel del saker när allt ska bäras ut!

Men det blir nog kanonbra med en stor och fin sadelkammare! Där ska bli plats för allt lovar Jan.. Han vet uppenbarligen inte hur mkt grejer jag har =P



Igår var Kicki & Anna här och tog blodprov på Fröken, spännande värre! Nu är det väntan ett tag så får vi se både hur hennes värden är och OM hon faktiskt är dräktig...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback