Familjedag

Ja idag blev det en familjedag lite oförberett, hade bestämt med storebror att vi skulle lägga blodspår till vovvarna på förmiddagen.

Vaknade alldeles för tidigt för jag hade glömt stänga av väckarklockan, smart Lisa! Stängde iaf av den och sov ett tag till. Åkte till mamma för att hämta blodet men det hade Henke redan hämtat =) La ut ett varsitt spår till flickorna, Pepsis var ca 60m utan vinklar(hon har svårt nog ändå) Ellsi fick ett på 200m med en skarp vinkel och en båge och Kurt fick ett 200m med 2 bågar på..

Sen fick vi vänta under tiden spåren låg till sig innan jag tog ut Peppe, hon var ganska vimsig idag och gick knappt i spårkärnan alls men hittade klöven i slutet iaf. Och den ville hon inte släppa sen kan jag säja!! Den var jätte-smaskig ju!


Ella var nästa på tur men hennes spår hade nog legat lite för lite, hon sprang på alldeles för fort. Men hon var på spåret hela tiden och klarade både vinkel och bågen jättebra!


Kutte gick ganska mkt på luftvittringen och Henke lät honom gå på för fort, men jag ville inte lägga mig i så han fick springa på. Hans spår ska nog också ligga lite mer tror jag..

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Du är utmanad! Läs mer på min blogg!

Postat av: christel

skoj med spår..hänkar gärna på nästa gång ni spårar :-)

Postat av: Lisa

Klart du ska med Christel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback