After Eight

Igår lyckades min busiga lilla nooooorfolkterrrrier med ett konststycke, hon klättrade upp på mammas köksbord och åt after eight!! För er som inte vet så är choklad giftigt för hundar och kan orsaka epilepsianfall. Hon passade på när mamma var på jobbet den lill grisen. Men lyckligtvis så verkar hon hittils ganska opåverkad men man får ju hålla ett öga på henne ändå. =)




I morgon ska Anna komma och ta blodprov på Frökas med, spännande att se vad det visar! Hon ville ha värdena för nån häst som inte äter hennes hö och då frågade hon mig, självklart man ställer upp =) Ställer man upp på försöket så är det ju inte så jobbigt att ställa upp och släppa lite blod med ;) Kicki lovade att ta och kolla dräktighet i samma prov med, himlans smidigt måste jag säja. Även om ett UL är säkrare så vet man ju ändå om där är nåt eller ej. Även om jag är skeptisk till att hon är dräktig, trots konstig mage och konstigt humör...


I eftermiddag blir det ge-kås med mamsen och Lotta, ska shoppa julklapparna!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel med flock

TACK FÖR GRATTISET!!Jag är ganska överaskad om jag säger så..har inte haft tid att träna på den niån jag vill..men där ser man..ibland har man lite tur med och en bra hund förståss ;-)

kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback