Yeah

Igår skulle jag & Nina varit på friskis och tränat, men vi lyckades ringa runt varandra så vi kom aldrig iväg. Fick jogga Pers runda istället men tog det ganska lugnt pga av mina j*vla ben som inte verkar gilla motionen. Får sååå ont i mina benhinnor dagen efter så jag knappt kan böja på benen!

Åkte till Intersport i tisdags och köpte ett par nya skor att springa i, ett par Asics med gel i. De verkar vara bättre hittils iaf för idag är inte benen så ömma. Kan bero på att jag tog det lugnt och att det var en liten runda eller så är det skorna? Det lär jag ju märka iaf efter nästa pass.

Blir inget idag för ikväll ska jag till klubben och träna med Pia, R2 & Ollson! Fast vi får vara på den sneda planen för Ellis löper. Det blir inget tävlande för oss i Fbg heller iom löpet, tråkigt men vad gör man? Får anmäla till nån annan tävling istället...


Min lillekis klämde sin tass i dörren igår. Han låg på tröskeln och lekte när dörren blåste igen, med hans tass mellan!!! Hade glömt att haspa upp den när jag gick in.. Han skrek och skrek och skrek, låset var inte infällt heller så jag var tvungen att dra till i den för att kunna låsa upp den och få loss honom. Stackars lille Eskil-kisen! Han haltade lite igår men idag verkade allt vara bra, tur!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Ge mig lite av din energi kvinna!!!!

Postat av: Lisa

Nääää jag vill ju helst ha kvar den =) Men jag kan kanske smittas lite ;)

Postat av: christel

halloj. glöm nu ej badkläderna imorrn om vi ska simma asså :D..jag dyker upp vid 11:30

see u

Postat av: Lisa

Tur att du messade och påminde mig ;) Glömsk & gammal du vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback