SOL!

Det är såå underbart ute nu! Man blir helt pirrig och glad, pigg som tusan med!

Sen Frökis åkte har jag börjat städa ur stallet, selkammaren är klar och där ska jag börja flytta in igen när jag hinner. Sen ska bäddarna mockas ur med men det får jag göra när Jan har tid att hjälpa mig, tar dem inte själv iår igen. Fyy fan vad jobbigt det är! Det rök 3 grepar förra året ;)

Har börjat på mitt land ute i trädgården nu med, grävde ur hälften igår och ska fortsätta lite ikväll och i morgon. På söndag kommer Lotta och min kille Wille och hjälper mig plantera lite. Får åka in och handla lite blommor på söndag med! Ska ha ett träd och sen ska jag ha smultronplantor med tänkte jag, ska försöka mig på att göra ett fågelbad också.. Stoooora planer =)

I helgen är jag hundvakt åt två av Gunillas vovvar, Muffin & Pepsis valp Iris. Blir highlife och mycket hund =) Men de är så snälla så det är ingen fara, det enda är att Muffin gärna smiter på morgonen och jagar älgar. Och den hunden är 50/50 Pudel och Lhasa Apso ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Du är så duktig som städar och donar! Värsta planerna med din trädgård me. KUL det ska bli att se den sen när den är färdig! :-D Jag och Wille kommer och pallar smultron sen... ;O)

Postat av: christel

Halloj Lisa...jag dyker upp då i morrn eftermiddag en liten sväng i sommarhetten :-) ringer väla innan tror jag.
klamis

Postat av: R2

Visst är det gott i solen! Härliga planer med landet :) Vill du ha jordgubbsplantor? De revar en hel del men är mycket goda.
Ses på jobb och tänkarstället imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback