Helgen!

Då var det måndag igen och jobb igen. Jaaa eller tisdag men det känns faktiskt som måndag! Segt och tråkig dag på jobbet, Sandra är sjuk i magsjuka och jag har fått jobba själv hela dagen. Och det är ju inte speciellt kul alls faktiskt.

Helgen var iaf väldigt bra, lugnt och skönt och vädret var helt underbart! Har ju varit hundvakt åt Gunilla med så Iris & Muffin har bott hos mig. Fredagsnatten tillbringade de med att gräva i golvet, gnälla och vara allmänt störiga. Jag var såå sur! Blir en liten aning irriterad när jag inte får sova och stackars Ola fick stå ut med mitt ryande tills hundarna hade gett upp.

Fredagskvällen var jag & Ola och åt pizza med Nina & Kim på Campino, var ju ett bra tag sen jag åt pizza så det var very gott. Lördagen grejade jag mest med mitt land och grävde som en tok, var och hämtade jord i Fägrilt med. På kvällen var det först promenad-dags ihop med Emilie & Åsa runt Danska Fall. Var så mysigt i bokskogen och vovvarna fick bada lite i sjön innan vi åkte hem. Sen kom Nina & Kim upp och så grillade vi lite, kollade på ett par filmer och sen var vi rätt bra trötta!

Dagen efter blev jag nästan väckt av Lotta, hade precis lyckats pallra mig upp ur sängen när hon ringde. Åkte iaf in till eurostop och mötte henne där, lite shopping blev det med. Köpte en jättesöt lila/svart klänning för 98:-. Sen åkte vi hem till mig och lagade middag. Wille skulle sova men det var han inte ett endaste dugg intresserad av ;) eftermiddagen spenderade vi iaf på ett täcke på min gräsmatta i solen! *underbart*


Igår gjorde jag klart mitt land och det blev såååå fint! Är jättenöjd med hur jag har fixat till det helt själv. Köpte en assnygg smidespinne med en silverkula i som står där med och glittrar.. Tjusigt värre!

Senaste nytt på Fröken-fronten är att det lär dröja ett bra tag till innan hon kommer hem, hon tjurar fortfarande på killarna ;) Skynda på, jag längtar ju efter min häst! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

Hej. hoppas din häst "ställer upp" snart för killarna, så du får hem henne!! tackar för rabarberna..dom var göö goda! På torsdag har jag inte tid för agiltyn
..ska spå hela kvällen..spåkärring här vett du ;-) säg till om jag ska lägga en stjärna för dig någondag...see u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback