Fredag!

Idag fick jag sms från Lars-Göran att Fröken hade börjat slå ifrån! Så nu är det 2 veckors väntan till ultraljudet så vi kan se om det har blivit något. Sitter nu och funderar på en massa gulliga fölnamn men det är mest stonamn som poppar upp?

Om nån har nåt fint förslag så mottages det tacksamt!


Nu är Pepsi magsjuk också den stackaren. Och stackars mig med, fick gå upp och ut med henne med två timmar mellanrum hela natten. Var sjukt trött i morse kan jag säja!


I morgon ska jag på party och bli lite på lyset =) Susanne har fyllt år och ska ha partaj hemma hos sig, med mat, alkohol och SING STAR! Jag är sjukt kass på singstar men det är såå kul ändå.. För mig iaf, värre för alla andra som behöver lyssna på min "skönsång" ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Singstar är SKITKUL!!! Vi sjöng de på klassfesten vi hade hemma hos mig i höstas, och jag säger då det: Jag borde ha fått extra ponäng för mina otroligt snygga dans-moves! ;O) Hoppas ni får det riktigt kul!!

Postat av: Lisa

Jag borde också fått poäng för mina moves ;) Man kanske skule köpt nåt dansspel? Synd att du inte kunde komma med!

Postat av: Lotta

Ja, jättesynd! Jätetgärna en annan gång!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback