Ensam hundägare söker?

När kommer det programmet egentligen? Eller ensam hund-tönt söker kanske?

Låg i soffan och läste min nya bok i morse, Guldkompassen. Köpte den i fredags och idag var den slut, det är det tråkiga med bra böcker. De tar slut alldeles för fort! Guldkompassen förstod jag mig inte riktigt på, får nog läsa fortsättningarna på den. Bra skriven med bra språk men nån blandning mellan fantasy och verklighet som jag inte riktigt fick koll på..

Ellis har lärt sig ett nytt trick idag, har inte tricktränat henne alls innan. Vet inte varför men det har inte blivit av. Nu kan hon iaf "give me five" och så kan hon dansa! Hon har värsta bra balansen och kan snurra två varv, och det lärde hon sig nu idag. hon är himla smart min lilla söta!


Det var kul hos Susanne igår, även om vissa var mer på gång än andra ;)

Har funderat massor på fölnamn ;)

Just nu ligger dessa två i topp:
Sto: Melissa
Hingst: Million

None Tänk att denna lilla söta,
     
None Kunde bli denna lilla söta!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

Klart att lilla söta blev söt. Det hörs ju på namnet ;)

Nu är det snart torsdag och dags för oss att träna våra mänskor igen :D

Postat av: Lotta

Haha, du får ta patent på "hundägare söker" och ge det som förslag till nåt tv-bolag.. ;O) Hehe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback