Eftermiddag i Fägrilt

Slutade tidigt idag och passade på att åka upp till Fägrilt för pappa och farfar skulle spola dräneringsrör.. Ehh ja alltså jag passade på att var ute med hundarna i den underbara solen och fota lite och DE fick spola dräneringsrör, fast jag hjälpte till att kolla så det rann.. Lite roligt var det ändå för jag fick se de gamla dräneringsrören som låg kvar på en del, ett 4-kantigt trärör.. Jaja så var det förr, innan det fanns tegel eller plaströr..


bidrar med lite kort:

image42

     

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa

Åh by the way så ÄLSKAR jag min nya kamera!

Postat av: Lotta

Jättefina bilder! Jag tycker ju mest om den där man ser din pappa och farfar jobba... *vissel* Hahaha!

Postat av: Lisa

Jaså? Kan undra varför? ;) Hela den ängen ser ut som ett månlandskap. Små pojkar= små leksaker, stora pojkar=större leksaker

Postat av: christel

våren är här..eller jag menar kanske sommaren..fina najsa bilder på din blögg idag..
solen skiner idag sa peps persson... :D
see u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback