Utställning i Malmö

Och det var såå spännande, först var det bilkö en låbng bit in så vi blev ungefär en halvtimme sena mot vad jag hade planerat. Men vi hann in och hade ganska gott om tid på oss ändå..

Gick in med Ella och visade henne, fick vårt röda band. Visade igen coh vad händer då? Jo han plockar fram Ellis och sätter oss först, gå runt igen och se på fan! Vi vann vår klass!!!!!!! Jag trodde jag skulle börja lipa eller nåt, blev superglad. Detta innebar ju att vi skulle in och gå om bästa tik sen, och där kom vi på 4:e plats och slog en championtik. Jag är skitförvånad men också jätteglad.


image21

image22

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Åh, va skoj!! :O) GRATTIS! Bra kämpat!

Postat av: Karin (L8s mamma)

tänkte kolla om du skrivit nåt om utställningen, Yes.... STORT GRATTIS... fin liten donna.

Postat av: Lisa

Tack tack tack! Är mäkta stolt över min prisessa kan jag säja!

Postat av: Susanne

Grattis vad kul!!
Men jag har ju alltid vetat att prinsessan Ella är finast! Det är bara vissa dommare som inte förstår det!
Puss

Postat av: Lisa

Tack Gumman! (Vissa domare kan dra åt pipsvängen =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback