Träningsträvling & sjöslag

Träningstävlingen på OBK gick kanonbra. Jag är jättenöjd med alla moment utom läggandet under gång, vilket jag klantade till. Sa "ligg" på fel sätt och då händer det som alltid händer, Ella sätter sig ochg ser allmänt förvirrad ut! Jag MÅSTE tänka på hur jag säjer det.

Abbars är jag jättenöjd med både Ella & med mig, jag klantade inte till något mer än läggandet ;) Ska tänka på att hålla lite bättre koll på henne inför hoppet där hon väääldigt gärna vill rusa fram och hoppa det innan hon får kommando. Så går det när man kör både agility och lydnad =)





Igår var det sjöslag här hemma, ja eller tjejkväll kalla det vad man vill! Full som en alika blev jag iaf och det var vääldigt kämpigt att gå upp och börja plocka undan idag. Sen kräkte Ella ner toamattan så då var det så äckligt att jag fick kräka lite själv med. Hua! Jag som inte har spytt på bakfyllan sen kräftskivan hos Marcus & Lina. Och det var ju flera år sen!

Men vi hade god mat och bra sällskap så det var en lyckad kväll. Är väldigt nöjd med maten, först snittar med räkröra=supergoda, sen hade vi laxsoppa till förrätt, varmrätt hade vi Karibisk fläskfilé och till efterrätt hade jag & Emilie gjort hemmagjord chokladmousse Black n' white.. Mumsigt värre liksom!

Emilie hade kameran framme så det kanske ramlar in lite kort här sen!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Jag ser fram emot bilder!!!! :-D ;O)

Ni var såååå duktiga du och Ella! :O)

Postat av: christel

glad påsk :-)
thanx för påska ägget :p , ska jag allt mumsa i mig !!
ser att du supit och kräkt..he he..fyyy på dig!!
ha det mega fett//C

Postat av: Åsa

Va jätte trevligt. Och det va ju inte bara Emelie som hade kamera med sig :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback