Tjejkväll på fredag

Och jag håller på att förbereda för fullt. Skulle varit och handlat igår men då var axfood stängt. Jäkla hittepå! Så  jag får handla idag istället, Emilie ska följa med och hjälpa mig. Snällt gumman! Att jag ska laga god mat eller, blir 4 rätters tilloch med! (Ja eller 3 ½ men det kunde man inte säja enligt Ola, vad vet han om sånt. Sötnöt)

Här är alla som ska komma:

*Jag
*Emilie
*Nina
*Jojjo
*Susanne
*Åsa (Titta nu blir du ju omnämd ;))
*
Anna
*Lotta -tror jag iaf???

Blir nog ganska lagom många tror jag. Maten är bestämd och allt är istort sett planerat, städa måste jag göra hemma bara. Där ser ut som någon har sprängt hundarnas leksakskorg, hundpipisar överallt coh hundben i soffan mm.. Ska städa i morgon tror jag!

Sen kom det ju förbaskat nog en massa snö, vad skulle det vara bra för? Jag vill ju ha våååår nu...

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Jag vill määä ha våååår... Men den verkar ha kommit tillbaka idag iaf! :-)

Postat av: Lisa

Ja solen skiner ju nu, helt underbart! Men det skulle nog snöa på lördag *suck*

Postat av: Lotta

Men hua då.. :O(
Förresten, ska vi ta ridningen på måndag?

Postat av: Lisa

Söndag eller måndag passar mig bäst sen får du bestämma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback