Stressig dag

Har haft en ganska hektisk dag på jobbet idag. Fullt upp liksom!

Ska åka till Hööks och lämna tillbaka sadeln jag hade hemma och provade med. Den passade inte, var ute och provred den igår. Hela rundan gick bra men när jag red stigen hem över åkern så hoppade min feta katt (Hilding) ner från trädet och Fröken blev "rädd". Hoppeli-skutt och matte trillade av! Ja eller jag studsade fram på halsen och hängde där tills hon stannade och då landade jag på fötterna. Så det gjorde inte ett dugg ont men lite spännande var det ju =)


Ska nog åka till OBK och träna med Ellis i morgon, måste ändå till O-ström och hämta ut mina böcker som jag har fått. Lotta & Bacco ska också med och det ger ju väldigt bra störningsträning! (För båda vovvarna tilloch med) Jag måste träna mer på linförigheten/fria följet. Hon slarvar som tusan där och vimsar runt och sitter snett. Klicka kanske? Hmm får fundera vidare på det..

Har anmält mig till en brukskörningskurs med. "Körkurs för nyfikna" heter den och är på 3ggr. Ska bli kul men det var lite synd att jag inte fick någon mer med mig. Men den 20 april så ska vi iväg ett gäng på kurs med, jag, Susanne, Karolina och 4 av deras elever ska på bruksridningskurs i Veddige för Jen. Ser fram emot båda jättemycket!!

Nu är det dags att åka hem fårn jobbat iaf, ska bli så skönt att komma hem!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback