Pååååsk!

Och jag ska få vara ledig hela helgen för min underbara Sandra ska göra mackorna. Hon är min ängel! Livet vore pest utan dig på jobbet!


Idag jobbar jag sent och sen är det dags att åka hem och hämta Ellis-Bellis. Vi ska nämligen träningstävla i Oskarström ikväll. Och vi har en egen hejarklack, hur lyxigt som helst ju =) Lotta, Ola, Bacco och bus-Wille samt Nina med kamera ska komma och kolla. Det är ju nästan så att man blir nervös!


Ska spendera hela dagen i morgon med att fixa inför kvällen. Fast jag & Emil-ie ska nog hinna ta oss ut och rida en sväng hoppas jag..

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Va duktiga ni var du och Ella! :O) Super snygg inkallning, ställande och hopp. 10:or!!!! Kalas bra kämpat!!

Postat av: Lisa

Tack! Jag har de ju den bästa hejaklacken av dem alla =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback