Nähä!

Sadeln passade inte :-( Den var för smal precis som jag misstänkte.
Så det blev en runda in till stan för att byta till en bredare.
Ja men det är ju så kul att köra bil, eller hur??


Var ute och provred den andra och då fick jag ofrivilligt hundarna med mig ut.
Spänning i tillvaron när man sitter på en halv-galen Frök som
blir rädd för hundarna som springer bakom.
Samtidigt ska man försöka hålla kolla på hundarna som springer bakom
och se till att de följer med coh inte kommer ivägen för Frökens hovar.
Mötte David på moppen ute i skogen med, Ella blev rädd och vågade inte gå förbi.
Men det gick ganska bra, hundarna, jag & Frök kom hem hela och välbehållna!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emily

Hur gick det med nästa sadelbredd? Blev det bättre?

Jag var oxå in till hööks och passade på, men har inte lyckats provrida ännu då Ljulius bara har en av fyra skor kvar....

Postat av: Lisa

Nästa bredd är inte provad ordentligt ännu då jag inte lyckades hitta någon skruvmesel så jag kunde bytta järn. Men järnet verkade vara brett nog iaf! Hoppas hoppas för den verkar passa min rumpa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback