Kurs igår!

Var på kurs igår igen, äntligen. Det var så kul att komma iväg och mina kurskompisar är lika snälla och kul att träffa som vanligt. Fick en massa beröm av Marie för att vi hade tränat på så duktigt. Blev både superglad och superstolt, behöver få en massa feedback och när man få positiv sådan så är det ju extra kul!

Är iaf en massa nya moment att börja träna på, vi ska börja köra in klass2 momenten. Iof vet jag ju inte om vi nånsin kommer upp i tvåan men ettans moment börjar bli lite tråkiga nu. De behöver finslipas men man vill ju göra lite nytt med!



Igår somnade jag på soffan när jag kom hem från jobbet. Sov gott i nästan en timme innan jag skulle åka till OBK. Var fortfarande lika trött när jag kom hem därifrån så jag gick faktiskt och la mig vid halv tio. Behövde nog sova tror jag! Det måste vara åldern som gör det ;) Jan-banan hade iaf varit snäll och mockat och tagit in hästarna åt mig när jag kom hem.

Helgen blir som vanligt ganska lugn, ska kanske till Tallis ikväll. Men jag har inte bestämt mig helt ännu. Beror lite på vilka som ska dit och så. Ska åka och hämta hö nån gång i helgen med, det är nästan slut nämligen.


Nu ska jag fortsätta jobba tror jag...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Jag tror att det ska funka att rida en sväng på söndag. Kan vi messa och höras av i morgon kanske? Är det nån spec tid som funkar bättre för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback