J*vla regn

Regnar ute idag igen, det är trist. Sitter på jobbet & fakturerar, det är trist. Men jag har igång Last och lite bra musik gör det mkt lättare att sitta här med tråket.


Tränade ihop med Lotta & Bacco igår på OBK. Gick la sådär, märks att vi inte har varit där på hela vintern för det var en väldig massa nosande och en ganska okoncentrerad vovva. Men på det hela stora så är jag väldigt nöjd med henne, håller ju på med en massa småpyssel nu bara. Hon kan alla moment nu och allt ska "bara" finslipas. Carina kom fram och tyckte att jag skulle tävla den 5:e, får kanske anmäla mig till den? Ska iaf träningstävla ihop med Lotta på torsdag.


Trillade av vilda-Frök igår igen, fast denna gången kan jag inte skylla på henne, jag är så klantig. Orkade inte gå från hagen och in till stallet så jag red barbacka i grimma på Fröken coh hade Linda som handhäst. Linda trängde sig förbi och Fröken hoppade åt sidan. Så jag drogs av och landade snyggt på häcken i en vattenpöl :O) Summa summarum: Var inte lat utan gå in från hagen, iaf när du har tänkt dig att ta in båda hästarna på samma gång! *asg*


Idag har jag hittils tjänat in 145000 till mitt jobb, en ganska lugn dag alltså...

Puss på er gullungar

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Hm, vi får se hur det blir med träningstävlingen för vår del... Känns lite som om jag utsätter honom för ytterligare stress, då han redan kopplar lydnadsplan med stress och förväntning som det är... =/ Hur som helst, så kommer vi iaf att vara där och miljöträna och hejja på er!! :O)

Puss tillbaka! :-P

Postat av: Lisa

Ja ni får allt komma med, jag behöver min personliga hejaklack ju ;) Just nu är jag dum och är nervös inför utställningen *knäpp*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback