Hundvakt och ont i nacken

Har haft en relativt lugn helg.. IGEN!

Har passat Ann-Katrins hundar med, bara 8 Yorkies som inte var rumsrena. Jag har torkat massor med hundkiss igår.

I fredags var jag ledig, gick en promenad på 1 timme med mor och åkte sen till stan för att handla papper till min scrapping som jag håller på med. Kom hem och hörde att det var stormvarning så jag klöv upp lite småved till min kamin och fixade stallet. Sen satte jag mig och började med mina inbjudningskort! Shit så fina de blev! Får nog lägga in foton sen när de börjar bli klara. På kvällen var det soffan som gällde, var trött som ett ålderdomshem. Tittade på Let's Dance och Så ska det låta under tiden väntade jag på att strömmen skulle gå. Vilket den inte gjorde! *wow*

Vaknade i lördags av att min nacke knakade till och sen kunde jag inte röra på den. Aj aj! Svor och skrek lite på Ola som försökte hjälpa mig upp ur sängen och fick som vanligt dåligt samvete när jag väl hade kommit upp ;) Åkte till A-K och fixade hundarna och sen gick jag en sväng med mina två. Var hos A-K igen vid ett och sen var det dags för kalas hos Fia. Fick min födelsedagspresent med, ett presentkort på Adlibris på 350.-. Tack Fia!

Vid halv sex ringde A-K och undrade om jag kunde åka dit en gång till så då gjorde jag det.. Som sagt har torkat en massa hundkiss och jag är väldigt glad att mina hundar är rumsrena. Ska aldrig mer klaga på den enstaka gången de kissar inne...

Ska åka upp till Anna i eftermiddag coh lämna hennes hingstkatalog som jag har lånat. Och prata en massa om gula hästar =)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Martin (videobloggarn)

låter ej skoj att torka hundkiss...

Postat av: Lou

Vad tycker du om söndagar? :)

Postat av: Åsa

Jaha, och jag då?
När jag nu är duktig och hittar hit så är det bara min bror som omnämns. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback