Helg & ledig

Och det är så skönt och underbart! Äntligen är denna veckan slut, har längtat som en tok till helgen.

Igår hade jag en ganska aktiv dag, jobbade mellan halv sju och ett. Sen åkte jag in till stan och klippte av min långa hår så nu har jag ny snygg fräsch frisyr. Det blev en page som är lite kortare och uppklippt i nacken med lång snedlugg. Jag tyckte det blev jättefint iaf sen får man väl se vad alla andra tycker ;)  Fick godkänt av familjen, Sandra, Benge & Ola iaf!

Sen åkte till Hööks för att köpa en sadel. Men då hade de den gamla modellen på T4 Cob dressyr på 50% rea så jag tog med en sån hem för att testa istället. Hoppas hoppas nu att den passar bara! Ska ut och prova den så fort hästarna har ätit upp sitt hö.

Åkte hem och hämtade hundarna och åka till OBK för att träna för första gången på nästan 2månader. Tack Lotta för att du fick iväg mig! Gjorde inte så mkt med varje hund men det jag gjorde gick ganska bra. Har börjat med ingångar på Pepsi men hon fattar inte riktigt vad det ska vara bra för. Ella var lite överladdad och hade aningens svårt att koncentrera sig. Lotta kommenderade oss en lite sväng och det gick sådär. Ellis var lite för ofokuserad. Sen gick vi bort och körde lite agiltiy istället och det tyckte Ellis var kul!

Päste i soffan igår och det var väldigt skönt. Kollade på så ska det låta med Ola..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Tack själv för igår! Det kändes skönt för mig att äntligen komma iväg också - har inte varit på klubben på 1,5år!!! :-O
Btw, jag tycker du va skitsnygg i håret!! :-D Trevlig helg och hoppas att sadeln blev bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback