Varmt och härligt

Och jag mitt dumma nöt badade ju i lördags. Och vad brukar hända då? Jo man blir förkyld. Och vad har hänt mig? Jo jag har blivit brak-förkyld, nyser och snorar och är alldeles matt. Tur i oturen att jag inte har en endaste häst hemma så jag slipper iaf oroa mig för ridningen ;P

Nu är det bara 6 dagar kvar till Frökens ultraljud, hoppas hoppas nu och håll tummarna för att där är något! Linda gick tyvärr tom och enligt vet är det inte lönt att försöka igen, livmodermunnen  var för hård. Synd! Jag får börja leta sto med föl som vill komma på bete hos mig, så att min fölis får sällskap..

Ella har börjat löpa, lagom tills vi skulle tävlat på fredag. Sånt är så roligt och får en att ångra att man valde en tik ;) Spelar egentligen mig ingen större roll men det var likadant förra gången jag kände att "nu kan det verkligen funka på tävling" Så det är bara att låta löpet passera och sen börja om på nytt med uppladdningen. Ska på kurs ikväll med min goa träningsgrupp, det ska bli kul att få träna ihop med nån. Det är trist att träna själv, jag är ju så sällskapsjuk =)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Ja, de va synd med Linda... Men va gör man liksom... Har du lust att träna lite med oss också i veckan kanske? :O) Hund alltså... ;O)

Hoppas du blir frisk snart!!

Postat av: Lisa

Det ska vi väl kunna få till. Vilka dagar kan du?

Postat av: Lotta

Bara onsdag jue... Ola tävlar torsdag och fredag... Eller kanske i helgen? :O)

Postat av: L:isa

Helgen passar mig bättre, vi ska nog hämta Linda en av dagarna bara..

Postat av: Lotta

Söndag kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback