Sommar på riktigt =)

Det har ju varit långhelg nu, jätteskönt! Känns nästan som det har varit lite mini-semester faktiskt. Spenderade hela fredagen hos mamma och pappa och gjorde absolut ingenting. Lagade mat med Kim & Nina på torsdagskvällen, det blev kycklingrullar *mums*

Fredagkväll var det firmafest hos Anna & Perra, vilket innebar massa mygg och grilla. Kim, Perra, Myggan & Tobbe paddlade kanot innan vi åt med. Kim & Myggan paddlade lite uppochner ;) Sen kom Ola upp en runda med och blev utsatt för infernot också *haha*

Lördagen blev det hökörning hela dagen, först öste jag ut allt gammalt  och städade ur loftet. Körde fjolårshöet till Leif-Agnes kossor och vid 17-tiden kom pappa med det nya. Jättegrönt och fint! På kvällen var det storsamling hos mams och paps med grillning och alkohol, dock var jag nykter och chaffis. Var inte hemma förrens vid två för Henke & Jan var sånna nattsuddare =)

Och igår var det premiär! Badade i Lill-Frillen för första gången iår! Det var riktigt riktigt skönt, varmt och gott i vattnet. Låg och solade i vattnet  inne i viken och bara hade det skönt.. Det är så underbart med sommar!!! Fy fasen vad jag är glad, helt lycklig!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Va underbart att du är glad och lycklig! Sån känner jag mig också!!! :-D

Tröjorna blev förresten jättebra. Tar med dem ikv!

Postat av: Lisa

Oj vad spännande! Blev min väst bra med?? Jag är alldeles pirrig i hela kroppen, nu är det sommar på riktigt!

Postat av: Anonym

Jajamensan, Lisa och Ella västen blev kalas snygg! :OD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback