Sista veckan på jobbet



Avantasias nya album går varmt hemma hos mig nu. Tobias Sammet är min gud!

För övrigt har jag bara 3 dagar kvar till min semester, på fredag ska vi dricka alkohol flickor! Håller på att lära upp Lotta på jobbet nu med, hon är så duktig så. Rätt stor skillnad mot förra året om man säjer så ;)

Frökis är snart klar nere hos Melvin, sen ska hon få komma hem och börja motionera inför premieringen. Sen är det dags för ulteljud igen och då vill jag verkligen att där ska vara något i magen..

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Tack Lisa, det värmer! Jag känner mig som en riktig idiot emellanåt!

Postat av: Lisa

Du det får man, det är MYCKET att hålla i huvudet i början! Du är så duktig så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback