Semester!

Såhär dramatisk var Frökens hemkomst:

http://www.youtube.com/watch?v=gmdKFj0eyd4

http://www.youtube.com/watch?v=5UyxEmd174k


3 travsteg och sen äter vi =)


Tjejkväll igår, alla var nog rätt sega. Men Lotta hade Avera demo och sen åt vi kycklingrullar och drack vin. Tog in hästarna vid halv 11 och sen var alla rätt möra. Jojjo var bra i gasen och sjöng singstar nästan hela kvällen. Sen spelade vi "jag har aldrig..." och Kim kom och skulle hämta Nina mitt i alltihopa ;)

Vaknade vid sju och gick upp och släppte ut hästarna igen, Frökis med betesreduceraren på, i den stora hagen. Vilket race de hade uppför och nerför backen ;) Godingarna!

Jag & Jojjo passade på att rida en runda idag med, Jojjo på Frökis och i min nya sadel. Jag fick rida Linda och i henne stenhårda w-sadel! Den är sååå hemsk!! Jag har ont i häcken...

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Hur gick ridturen då? Satt Jojjo kvar? ;O)

Postat av: christel

Halloj. roligt att du festar till det lite :-) trist bara att du fick ont i häcken asg

Rebell sarius rexen ska starta antagligen agility före sina lydnadisar..tycker han gillar det bättre, allt i mån av tid!!! hoppas vi ses nästa vecka..kramis

Postat av: Lisa

Lotta - hon var skitsnäll! Iofs ganska ömfotad med, hon har ju inga skor kvar..



Christel - Min häck är jätteöm, kan inte sitta på en vanlig stol för då dör mina sittben ;) Belle är ju en riktig stjärna på agility, du får säja till så jag kan komma och fota er!

Postat av: christel

Hej. jag har ju lovat Lotta att köra henne till hennes moster i smålandstenar efter tävlingen..vi ska bli bjudna på middag där :-) , så det blir ingen samåkning..för jag vet inte när vi kommer hem..jag har hundvakt hemma så jag behöver ju inte stressa hem!!!passar på att ha lite socialt liv oxå juh..jag vet att Johanna vill samåka..ta kontakt med henne..både billigare och roligare att samåka //kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback