Semester =)

And I love it! Idag fick jag tex. sova till klockan 10, sen masade jag mig ut och longerade hästarna. Fröken var ganska såsig men jag får la skylla mig själv, glömde nämligen ta med mig spöet upp. Hon har inte fattat drivningen med repet än om man säjer så ;) Lindisen var däremot som en tunna explosives, sprang som en galning och bockade och busade. Härligt med en så levnadsglad gammal tant!

I morgon ska hovis komma och ge Frök nya skor så jag kan börja rida på riktigt. Hon är så öm i tassarna utan skor nämligen. Hon blir ganska plattfotad utan skor och det är inte nice..

Ultraljudet är bokat den 10:e btw, spännande spännande! Jag hoppas och hoppas och lär blir vääldigt besviken om det är tomt igen..


Trimmade Thea igår åt Susse och Oscar, hann iofs inte riktigt klart men Oscar skulle ta det sista själv. Thea var ganska långhårig och det tog ganska lång tid ändå fast vi var två att plocka. Men hon blev väldigt fin när hon var klar, och så är den mjuka pälsen under så mysig =) Alldeles ullig och mjuk till skillnad mot den sträva.

Ola & Oscar fick åka och hämta pizza med, Campino! Gott så att man nästan avlider. De har faktiskt bästa pizzorna i stan =)

None

På onsdag tävlar jag & Ellis i Smålandstenar, håll tummarna för oss!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Vi håller tummarna stenhårt för er! :O)

Postat av: Lisa

Tack kompis! Det värmer!

Postat av: Emily

Å vad det ska bli spännande med UL!!! Lova att du säger till direkt! som om du skulle kunna låta bli ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback