Midsommar?

Hade skrivit ett jätte långt inlägg här och så bara raderas det.. *suck*

Var iaf och grillade hos min underbara Susanne, sen åt vi tårta som Suss hade gjort. Den var grymt god och hade ingen läskig vaniljsås i sig. I hate vaniljsås i tårtor, varför ska alla ha det??


Sen åkte jag, Susanne, Oscar & Anneli till Fidde för där var de andra. vi kom vid 10 och då hade hälften av folket redan somnat!?! Fick åka hem Fidde & D till sin koja för D var tvungen att byta byxor, hade spillt kaffe över hela sig =)

Vovvarna var hos mormor och hade jagat bilar hela natten så hon var ganska glad när jag kom och hämtade dem vid tre ;)


Igår satt vi bara här hemma och drack lite, grillade och hade det allmänt gött. Rosén var nere så vi had to be a little bit social. Var rätt nice, jag grillade mittinatten för då var jag lätt hungrig. Drack ny sorts drink med, bacardi Razz, sprite, lime och Xide Xmas, ni vet den glittriga? Det var svingott!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Xmasen är ju inte speciellt god "naturell", men kanske i drinkar? Det MÅSTE jag testa nån gång!

Postat av: Lisa

Vad säjer du människa?? Den är ju jättegod! Man får inte dricka för många på rad bara.. =)Du får prova på fredag kanske??

Postat av: Lotta

Näe hua! Den smakar ju lite sådär mystiskt.. För mycket alkohol kanske? ;O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback