Fröken & minishettis

Hälsade på Frökis i fredags, hon hade blivit en tjockis :O Illa! Jag ska nämligen visa henne den 18juli och då måste hon vara smal och snygg ;) Annars var hon jättefin!

Klippte hennes man och provade min nya sadel, den verkade passa bra iaf. Lars-Göran var snäll och visade mig en massa knep inför visningen, fick springa många varv på vägen innan det blev bra! Är så glad för hjälpen! Sen fick jag beröm för min snygga klippning, blev nästan lite generad =)


Igår åkte jag & Nina till Fbg, Susanne & Karolina skulle ha öppet hus på Stjärngården (www.stjarngarden.dinstudio.se) och jag hade lovat att hjälpa till lite. Blev raskt hästskötare och minishettis-kusk till Stella. Hon är så frän den där lilla, galopperade i full carreta! Jag lös som en sol, det var såå kul!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel&zammy

Hejsan.

tack för back on track tipset!! Zammy mår hur bra som helst..e detta en tillfällighet eller har ett under skett??!! iallafall så e vi glada så länge det varar :-)

han har både benskydd och gosig filt av back on track..som vi använt flitigt hela sm helgen!! ;-)

nu ska vi vila några dagar och jag ska storstäda huset och göra färdigt med städningen ute bland mina hunna saker i ena boden! jag jobbar sedan hela midsommar helgen!! kramar c.

Postat av: Lisa

Det måste vara trolleri ;) Skönt att kungen mår bra iaf! Då är det där skydden väl värda sina pengar, speciellt när man tänker på vad man hade lagt ut på medicin, veterinär osv..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback