Sista veckan nu!

Och jag börjar få lite ångest (lightversion) att det snart är slut. Hade lätt kunnat ha ett par veckor till! Men nästa år ska jag ha låååång och skön semester med (förhoppningsvis) både föl och valpar.

Fröken är iaf ombetäckt nu, hon gick i brunst av sig själv så vi behövde inte spruta bort gulkroppen. Hoppas nu bara att det är ett gott tecken och att hon tar sig denn gången. Vill ju ha en lite gule-bebis!

Ikväll ska Linda fixas och putsas och grejas, visning i morgon ju! Är lite lite nervös men det ska nog gå bra. Spännande att se om hon har bevarat sig bra, hon fick ju 40p som ung. Det lär hon iofs inte få nu ;) Fast hon är himla fin när hon inte stå och hänger, när hon sträcker påå sig lite och showar så ser man hur fin hon var som ung. Det är bara att hoppas att hon piggnar till i morgon! Jag lär få springa utav bara satan för att hänga med ;)

Packar just nu inför min & Lottas stora resa till Tingsryd ;) Massa saker som inte ska glömmas bl.a. REGNKLÄDERNA!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

Vi håller tummar och tassar - för både poäng och att regnkläderna inte behövs

Postat av: christel

Hej. jag körde förbi dig igår för jag körde ut till Ingrid och tog en fika! Men där var ingen teckning på mobilen så jag kunde inte ringa innan och kolla om du var hemma..så det får väla bli en annan dag:-)

ha en fin helg nu!!!!

..varsin pipett kvar att ge rävskabbs medlet(om ca 2 veckor)..efter den så är det ca 2-3 veckor karens..thats life!! men det gör inte så mycket..jag kan vila nu juh ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback