Såhär efter "nästan"-helgen

Så känns det ändå ganska okej, bara att ta nya tag och planera in nya saker. Det är ändå "bara" en tävling/utställning i mängden!

Har planerat in lite utställningar nu med, det blir Ronneby, Sofiero och Öland. Och jag som svär dyrt och heligt att aldrig mer åka till Öland ;) Finns till och med filmbevis på det hela när jag kör över den där j*vla ölandsbron. I hate Ölandsbron! Men nu bär det iaf åter igen dit, denna gången ihop med Pia & R2 och så ville kanske Susanne, Oscar & Thea med igen. Men jag ska INTE köra över nån bro igen! ;) Det blir tävling i lydnad på lördagen och utställning på söndagen, bra att kunna göra både och!

None

På fredag bär det av till Tingsryd med Lotta, vi ska till Fjord SM och titta på en massa fina hästar. Jäääy!!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Hejja hejja! Jag lääääängtar! :-D

Postat av: R2

Ja nu har vi boende på Öland iaf.



Min matte kan köra över bron så slipper din ;)

Postat av: Lisa

R2 Det får din matte väldigt gärna göra! Då blir vi alla glada och lyckliga, superbra att vi har nånstans att bo iaf. Blev det Hälludden?

Postat av: R2

Jo det blev Hälludden.

Postat av: christel

Öland är jätte fint och jag åkte verkligen ifrån Öland med blandade känslor när jag åkte därifrån efter SM..jag gillade Öland så mycket..frisk luft, vacker natur..mysigt i borgholm o.s.v. förstår att kunga familjen brukar vara där ;-)

jag e ledig nu ons-torsdag efter jag jobbat 12 dagar i sträck ..hyyaa..ganska trött!!!! see ya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback