Förlåt!

Förlåt förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera! Har inte riktigt tid att skriva långa härliga bloggar ;)

Men jag ska iaf skriva om dagen, vi har varit på premiering i svenljunga!

Linda har blivit stamboksförd och B-premierad, med ett godkänt bruksprov! Jag är vääldigt stolt över henne & Jan, det är inte illa att gå in och göra bruksprov när man är 23 år gammal tanta. Med lite hjälp så gick allt jättebra, Fröken fick stå med så att Linda såg henne och så kom Jans ex-fru till hjälp med när jag inte kunjde vara behjälplig. Tack Eva! 




Frökis visades ju med, 38p och alltså klass 1. Jag är såå nöjd & stolt över henne! Inte bara pga av det här, hon är en så härlig häst att ha med sig ute på sånt här. Lugn och sansad och bara helt underbar. Jag älskar min fina lilla gula ponny-pålla! Hon har växt lite med, 137,5cm mätte hon idag lill-strumpan..



Visst är hon den vackraste hästen i världen?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Wow, tjusiga damer dem där två! :-D GRATTIS!

Postat av: christel

GRATTIS :-)

vi ses på tisdag!! kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback