Solen sken idag!

Och det var sååå underbart!

Passade på att gå till mamma och pappa med hundarna. Inget koppel på hela vägen! Duktiga flickor jag har.. Men det tog typ dubbelt så lång tid för halva byn var ju ute och gick och så fick man stanna och prata och hundarna fick bli klappade. Var riktigt varmt fnär jag gick vid halv elva, hade vindtröja och väst men det var nästan för varmt! :o)

Sen vid två skulle jag ut och rida med Berit & Bittan. Men Demis hostade ganska mkt så vi fick ta en jättemysig lugn skritttur. Det är något speciellt att bara skritta på långa tyglar, det är så avslappnande!  Frökis var ganska busig och gick och tjurade sig mot Debban som inte fick gå förbi henne. Fröken ville ju ha Demis för sig själv liksom ;o)

Papsen var uppe här med ett nytt batteri till min bil med den snällisen. Är trött på att den inte ville starta så nu räddade han mig!


Annars är jag mest lite trött och funderar på att mata hästarna nu innan singing bee..

Kilar vidare,
/Lisa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback