Sol idag!

Efter stormvarningen var man ju beredd på busväder men det kom nog av sig, här regnade det som tusan men inget som hade blåst bort iaf!

Hade slappekväll med Ola igår, kinamat och Let's Dance och sen en film. Jäkla osis att jag valde fel mat, det var inte gott! Och jag som hade varit sugen sååå länge, blev ganska besviken :( Men filmen var ju bra iaf Oceans Thirteen var det.

Idga har jag varit ute i skogen med Christel & Gabbe och kört rapport. Hade bara med mig Pepsi för en gångs skull och hon tyckte det var så kul att få följa med ut. Christel hade med sig sin nya valp Jackie, vilken godbit! Sen åkt ejag till mor och åt lite mat och sen hem hit. Har nu varit ute och grejat med hästarna och mockat och så. Orkade inte rida för jag har sån djävulsk träningsvärk sen igår :D

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

Tjabba Lisa. thanx för idag..så söt Pepsi e i sitt tjänste tecken :-)
jag tittar hem till dig på fika kanske i veckan , länge sedan vi satt och snackade fika snack :-)

Postat av: christel

Hej. Tack för träningen i helgen. Skoj med rapport. Idag körde jag spår..en missad apport..annars bra. hur dags börjar tävlingen för er på lördag??jag e nyfiken juh..kanske jag ska komma och kika? ska med en kompis till värnamo..men jag kanske hinner..och så ska jag träna hund såklart!!

Postat av: Lisa

Hejsan! Tävlingen börjar 10.30 tror jag, det kommer gå skit ändå så det är nog inte lönt att komma och titta ;) Målet är att det ska gå bättre än förra gången iaf. Har bokat naprapat tid till mig själv tills på fredag för att rätta till nacken innan och Ella får jag försöka massera. Hon har totalt glömt bort hur man gör ställande under gång??? *knashund*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback