Lucky Me, Lucky You

Ja det blev jag visst "upphöjd" till på PC mötet i tisdag. Blev nästan lite mallig när pappa berättade vad Håkan hade sagt.  Typ nåt sånt här:

-Ja nu har vi ju förstärkt Halmstad ytterligare när vi skickar Lisa på SLG kursen. De resurserna vi har där vill vi ju verkligen inte mista till någon konkurrent. Henne ska vi göra vad vi kan för att ha kvar inom vår koncern. 

Hihi de skulle bara veta att jag har sökt ett jobb till idag ;) Kanske borde ge mig heltid så de kan vara säkra på att jag stannar kvar kanske?? Äsch jag trivs ju ganska bra på mitt jobb men det hade ju inte varit fel att få jobba lite till om man säjer så. Men jobbat jag sökte idag vet jag ju inte ens om jag får men när chansen fanns så kände jag mig tvungen att ta den. Men vinner ingenting om man inte vågar CHANSA!


Och på tal om att chansa, på torsdag tar jag en chans till. Pappren skrivs på Fröken då! Har fjärilar i magen redan.. Äntligen!

Det är bara att hoppa och hoppas att någon tar emot en ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

"Det är bara att hoppa och hoppas att någon tar emot en ;)"

Väääääldigt bra mening! :O) Det citatet ska jag lägga på minnet!

Postat av: christel

Tjabba tjena hallå :-)
Vill jobba heltid? du e ente vettig!!hur ska du hinna med alla djuren då :D
lycka nu till på tävlingen..jag kan tyvärr inte komma och kika för jag ska träna rapport och följa med Karola och hämta en valp som hon köpt i Värnamo..en liten ettrig terrier tror jag det är! Men jag slänger gärna in någon träningsdag snart..see U och hälsa vovvarna ,katterna och hästen..har jag missat någon? :-)

Postat av: Lisa

Djuren får nog stå tillbaka lite, måste ju kunna försörja dem också1 ;) Näe man jag jobbar ju typ ingenting känns det som, jobbar 2 fulla dagar i veckan, 2 halvdagar och är ledig TRE! Jag är rastlös som fasen. Träna gör jag gärna någon dag, jag behöver få tillbaka motivationen. Det går inge bra för tillfället och jag har tappat sugen känns det som. Kanske kunde få låna Bellen och träna nån dag??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback