Lång-jobb!

Ja idag har jag fått jobba hela långa dagen för Sandras barn är kräk-sjuka. Lite segt eftersom jag egentligen skulle slutat vid två men samtidigt så ger det ju ganska goa pengar när lönen kommer! Är ledig i mrogon med så då kan man alltid tänka på det när man börjar tycka det är tråkigt....

Och tråkigt har det varit, knappt några kunder på hela dagen och fruset smör ;)

I morgon är jag ju då ledig och ska nog inte göra något speciellt. Vid nio kommer Karina och ska lämna grejerna från BH-partyt, sen ska jag nog ta ut Fröken och pyssla med något. Vet inte vad ännu bara, har ju känt för att göra något trail-liknande och se vad hon tycker om det. Kanske vore något? Tömköra runt Pers runda är ju också ett förslag? Har tagit hem mitt fina westernträns nu med och se på tusan om det inte passade också! Hon var jättesöt i det även om hon inte diekt ser ut som en typisk westernhäst ;)

Ska försöka fortsätta med transporten också, Jan ska nog byta golv ikväll och jag har målat insidan 2 ggr nu. Behövs nog en strykning till där sen är det prima! Allt järn är också målat i silver och utsidan ska slipas ikväll och sen ska den också få lite ny färg på sig, åskblått är det tänkt. Tjusigt värre! Det har gått så fort att få klart det vi har gjort hittils, målet är ju att den ska vara klar tills på söndag när vi ska löshoppa. Och det är den säkert, sen kan man ju fixa allt småtjafs sen efter det!

I helgen blir det nog inte så mycket aktiviteteter. Ska nog köra rapport med Christel på lördag med Pepsi sen på kvällen kommer Åsa upp och hälsar på mig. Söndag kl 10 är det släktkalas hos mamma och på kvällen ska jag åka med Lotta & Charlie och löshoppa på ekeberg! Det har jag sett fram emot ända sen vi bestämde det, ska bli så kul att äntligen får träffa dem båda två! Har ju inte träffat någon av den ännu live, bara via bukefalos..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Vi ser mycket fram emot att träffa er också! ;o) Bara EN dag kvar!! :O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback