13 tänder!

Var med Pepsi hos tandläkaren idag för att ta ut, vad jag trodde, 4 tänder. När jag kommer och hämtar älsklingen har det behövt ta bort 10 st!! Så nu har hon 13 tänder som är borta allt som allt. Började nästan lipa inne hos veterinären men hon ska tydligen kalra sig bra med de få tänder hon har kvar. Men så länge hon mår bra så är jag glad! Men någon mer utställning lär det ju inte bli iaf! tur jag hann visa henne en gång iaf.. Och dessutom fick vi ju vårt 1:a pris som ingen trodde att vi skulle få. Haha där fick dem!

Åkte inom Sandra på vägen och fick fika, värsta goda bullarna! Tack kompis!!

Annars har jag inte gjort mycket idag, skulle kolla på Jonson & Pipen ,men somnade på soffan. Tur att jag vaknade i tid att hämta Pepsi!

En liten sväng med Fröken blev det också. Dock bara lite markträning för det var fruset och hon är fortfarande väldigt öm i fötterna. Skor på i feb igen och då hoppas vi att rötan är borta! Hon var jätteduktig idag med, tränade på att flytta sig ett steg i taget och tänka efter på vad jag vill innan hon gör något. Lasttränade lite med och hon går på som en klocka! Såå skönt med en häst som är snäll att lasta!

Har bokat ny löshoppningstid med, den 3e feb så bär det va igen. Och denna gången ska Linda också med! Det har jag gett mig fan på! Ska lastträna henne i helgen så att hon går på tills dess ;)

Nu blir det sängen, är trött trots min tupplur på soffan i middags.. Sov så gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Ser jättemycket fram emot löshoppningen den 3e! :O)

Postat av: Lisa

Jag med! Ska bli himla kul att se hur de beter sig denna gången ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback