Löshoppat hästarna

http://www.youtube.com/watch?v=efQd3rVwTPg
Film på Linda när hon hoppar


http://www.youtube.com/watch?v=VIlkP2_E2MA
Och en film på Fröken med!

De var så duktiga så!

Sen tränade vi lite western-style och gick undan för treyck och sånt. Frökis var superduktig för att aldrig ha gjort sånt förr. Jan hoppade upp och visade henne lite också. skönt att ha honom som har gjort sånt i så många år, jag är mest glömsk och gör en massa grejer bakvänt. ;)

image6
Utan grimma och bara repet om halsen, det är jag impad av!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Det va trevligt att ses idag! :O) Fröken är verkligen sååå go!

Postat av: Lisa

Detsamma! Vi får väl försöka ta oss ut till er snart med, transporten ska besiktigas på fredag så sen är det fritt fram!

Postat av: Lotta

Ni är såå välkomna så! :O)

Postat av: christel

hästar :-)
ja jag har hållt på mycket med häst. Jobbat som 16 åring på stjernarps gods(när där var hästar)varmblod..över 20 år sedan nu!!sedan var jag på Helsingborgs fältritt klubb oxå som hästskötare!! i ca 1 år. Började ju rida in häst redan som 8 åring ;-)bångstyriga shettisar,russ o.s.v. nu är det hund. jag hinner inte mer!!vi ses/kramisar

Postat av: Lisa

Asch du får ju ta dig tid och följa med mig ut i skogen nån dag som vi har bestämt! Det kommer du inte undan!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback