Hallelujah

http://youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ&feature=related

Värsta bra låten!

Var ute och körde Fröken igår med släpa, gick la sådär. Hon var rätt stimmig och hade väldigt svårt att koncentrera sig så jag hann bi ganska irriterad på henne innan hon hade stojat av sig och kunde börja jobba. Efter vi var klara med släpan så kopplade jag på draglinorna och däcket och åkte på det nerför och uppför vägen, uppför tyckte hon nog det var lite tungt ;) Hon är ju ganska bekväm av sig min lilla "häxa" =)

En bild:
image7
Visst ser hon proffsig ut??

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

tjabba bruden..jag vill åka vagn i sommar med blommor i håret och sedan äta glass :-)
ser fram emot att bli dragen av Fröken!!!och så längtar jag till sommaren såklart ;-)

Postat av: Lotta

Du får vara snäll mot matte Fröken... *tsss* ;O) Tycker den bilden är så fin! Den talar för sig självt... Fina Fröken rumpan...

Postat av: Lisa

Christel klart vi ska ut och åka, men några blommor blir det inte. Man ska ju ha hjälm på sig ju ;) Sommaren längtar jag också efter, är trött på slasket nu!

Lotta jag gillar också bilden, den är väldigt talande. Det behövs ingen bildtext till den tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback