Tänk på oboy

Nu har jag blivit lite gladare på min pålla sen igår.. Får nog blir lite mer träning hemma tror jag, ska försöka ta en runda upp till Fbg och träna för Karolina med tror jag. Hon får mig att kämpa på utan att tappa humöret!

Pratade  med Nina igårkväll och tänkte knappt sagt nåt om träningen men det gjorde jag ändå. Och när jag pratar hör jag mig själv och kommer fram till vad det är som får mig att tappa temperamentet. Ska prova ut min teori mer innan jag säjer något men jag är nästan bergis på att det ligger till som jag tror. Får ringa Annica och se om de har nåt på gång hos sig..



Ellisen är värsta kelig nu, hon är alltid så gosig när hon löper!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback