Om 63 dagar

Kommer förhoppningsvis tomten till mig & Ella med valpar!


Var uppe hos Anita idag och det var som hon sa, Joy är alltid redo ;) 5 min sen satt han där! Ella la sig platt som en pannkaka på rygg och sen satt de fast i 40min!!! Men som tur är så är Anita en trevlig prick så vi pratade bort tiden =)




Stallet börjar bättra sig, Ola har lagt golvet till sadelkammaren så nu är den på g och jag slipper ha mina saker i hundhuset! Det blir så fin så fint och jag ska piffa upp alla saker och skruva hyllor och greja..

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: r2

Då håller vi tummar och tassar! Så spännande!

27 eller 28 dec är det pappadags säger matte. Fattar inte riktigt men ...

Avslutning imorn säger matte. Sen ska vi göra en massa saker. Hoppas det blir en massa saker med oss fyrbenta. Imorn kväll ska vi iaf till jobbarstället. Kommer Kutte?

Postat av: Lisa

Jättespännande! Matten är jättenervös =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback